Vragen over het product

Hoe kies ik een product die past bij mijn klacht?

Onze productomschrijving kan vaak een antwoord hier geven. Ben je er nog niet zeker van? Neem dan contact met ons op via klantenservice@kangka.nl  voor advies.

Hoe weet ik welke maat ik nodig heb?

In de maattabel kun jij  vinden welke maat bij je past.

De maat van het product is niet goed, en wat nu?

Je kunt het aangeschafte product retourneren en een nieuwe bestellen met de juiste maat, of ruilen.

Levering

Op welke dagen wordt mijn bestelling bezorgd?
  • Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur worden gedaan, worden dezelfde dag nog verzonden. Over het algemeen zal de bestelling dan binnen 1-3 werkdagen worden geleverd.

  • Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen. Mocht je na 7 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen neem dan even contact met ons op!

  • Brievenbus pakketjes worden verpakt in een beschermende envelop. Je hoeft dus niet thuis te zijn op moment van bezorging 🙂

Betaal ik verzendkosten?

Voor bestellingen binnen Nederland worden GRATIS verzonden en voor België betaalt u 7 euro verzendkosten, en bij bestellingen boven de 50 euro worden dan GRATIS verzonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra de bestelling verwerkt is en ons magazijn verlaat, dan ontvang je een e-mail met een track en trace-code. Hiermee kan je de zending volgen en heb je een indicatie hoe laat je de bezorger kan verwachten. Grotendeels van onze pakketten versturen we in brievenbus pakketjes zodat u niet thuis hoeft te zijn op het moment van bezorging 🙂 .

Naar welke landen verzenden jullie allemaal?

Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland en België.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

Indien jij jouw bestelling binnen 7 dagen nog niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op door een mailtje te sturen naar klantenservice@kangka.nl

Mijn bestelling is al onderweg, kan ik het nog annuleren?

Nee dat kan helaas niet meer. Je kan de zending bij de deur weigeren en dan komt  het weer retour naar ons. Laat het ons weten via een mailtje naar klantenservice@kangka.nl dan zorgen wij ervoor dat je je geld binnen 7 werkdagen weer op je rekening staat.

Retouren

Wanneer kan ik een product retourneren?

Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent over onze producten en service. Is er iets aan de hand met uw product? De maat is niet goed of is het product anders dan verwacht? U kunt het product binnen 14 dagen retourneren of omruilen. Retourneer kosten zijn voor eigen rekening.

Retourneren dient als volgt te gaan: retourneer het product altijd in een originele, onbeschadigde verpakking. Voor hygiëne-producten gelden andere retourneer voorwaarden.

Wij nemen de geretourneerde producten alleen in behandeling als ze aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Het originele aankoopbewijs is bijgevoegd.
  • Het geretourneerde product is ongebruikt.
  • Het geretourneerde product zit in de originele, onbeschadigde verpakking.

Bij producten die wel beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen, behouden wij ons het recht om het geretourneerde product te weigeren of brengen wij de schade in rekening.

Hoe zit het met defecte artikelen of artikelen met een productiefout?

Wij staan garant voor al onze producten. Defecte producten met een productiefout of verkeerde levering kan je binnen 30 dagen na aankoop retourneren. Neem eerst contact met ons op via info@kangka.nl of klantenservice@kangka.nl, zal je daarna van ons instructies krijgen over het terugsturen van de handschoenen.

Betalingen

Waarmee kan ik allemaal betalen?

Wanneer je in de webshop een bestelling plaatst, kun je uit de volgende betaalmethoden kiezen:

– iDEAL

– PayPal

– Creditcard (Visa, Mastercard en American Express)